Én nem tudom hogy ki hogy van vele, de én irodavezetőként számtalan esetben azokon a feladatokon fáradok el a legjobban, vagy épp azokon a feladatokon érzem legjobban a kudarc élményét, ahol azt gondolná az ember, hogy egyszerű a megoldás a döntés és választás. Pedig nagyon sokszor rájön az ember, hogy amennyire könnyűnek tűnnek ezek a kisebb feladatok bizony annyira nem adnak nekünk nyugalmat, főleg, hogy sok esetben nagyon fontos szerepet játszik a megbízhatóság, már persze ha figyel rá az ember.
Én legutóbb például az irodatakarítás tevékenységével voltam így, hiszen ki kellett volna választanom azt a céget, akik megfelelő időben, megfelelő módon tudják takarítani az irodák helységeit, és nem mellesleg még abban sem lesz probléma, hogy az összes irathoz és adathoz hozzáférnek, hiszen azt nem várhatom el a kollégáktól, hogy minden este, mielőtt hazamennek egy zárható szekrénybe helyezzenek mindent aztán menjenek csak haza és reggel persze kezdjék előszedni ezeket az iratokat, és ezt csinálják minden egyes nap. Rengeteg papírral dolgozunk és ez tényleg nem lenne járható út, ezért nagyon fontos a takarító cég megbízhatósága is.
Rengeteg ajánlást bekértem másoktól, akik már régóta dolgoznak egy-egy céggel és soha semmilyen probléma nem történt még a közös munka során. Persze választottam is egy céget, akik bár teljesen megbízhatók voltak tényleg, de nem volt minőségi sajnos a munkájuk. Nagyon sok mulasztást vétettek. Én el sem hittem, hogy egy ilyen választás ilyen nehéz tud lenni. Megváltunk a közös munkától és akkor kezdtük el a munkát a KJ takarítás munkatársaival, akikkel viszont azóta is teljesen meg vagyunk elégedve mind szakmailag, mind megbízhatóság szempontjából. Csak ajánlani tudom őket bárki számára.