Közgazdász szerettem volna lenni már mióta az eszemet tudom. Lehetséges, hogy csak a bátyám nyomdokait szerettem volna követni, aki szintén ezen a területen tanult tovább, később pedig itt is helyezkedett el, de igazság szerint nekem mindig is a könyvelők élete nyújtotta az érdeklődés középpontját. Elmondhatom, hogy ez már a középiskolában hatalmasat változott, ahogy bepillantottam ugyanis a monoton és kicsit unalmasnak is nevezhető napi munkát nyújtó könyvelési világba, szinte azonnal elment tőle a kedvem. Inkább a pörgősebb és kreatívabb irány felé bontottam ki a vitorlám, és így lettem marketing szakember.
Kezdetben nagyon tetszett az, hogy ez a terület szinte folyamatos változást mutat. Nem mondhatjuk, szinte még két egymást követő évre sem, hogy ugyanaz lett volna, de még talán azt sem, hogy hasonló. Főleg az elmúlt öt-hat évre jellemző, hogy évente újul meg a marketing világa, újabb és újabb csodákat tartogatva azok számára, akik valóban szeretik ezt a területet. Természetesen, akik csak benne dolgoznak nyűgként élik meg ezt az időszakot, mert nem léteznek jól begyakorolt technikák vagy épp biztonságot nyújtó döntések. Itt bizony egy pár éve folyamatosan kockáztatni kell ahhoz, hogy valóban jó sikereket tudjunk elérni. Persze azért van egy pár fogás, ami minden helyzetben segítséget tud nyújtani és jó eredményt is biztosít.
Ilyen például a termékfotózás és azon belül is, ennek a legprofibb és legszebb képeket biztosító válfaja. Hála a jó égnek, nekem már van egy teljesen profi csapatom, akik nem csak tökéletes eredményt biztosítanak minden egyes munkához, hanem nagyon jól és gördülékenyen is dolgozunk együtt. Számtalan esetben segítettek már a tökéletes eredmény eléréséhez az én kis csodálatos világomban, ahol persze az ember csak akkor válhat naggyá, ha a környezetében lévő emberek, a munkatársak, külső szolgáltatók is profik és lelkiismerete, odaadó munkát végeznek.